Choco Choci




CIK SALMAH :)
Tuesday 5 June 2012 | 01:19 | 0 Comment

Ini la cik salmah ahha.....macho an dy?nk cakap comel dy x suka haha...napa la x kenal dy ni dari awal2 ...aku ingt lg time first kenal aku comen gamba christina perris btl ke aku eja? ahha maklum x minat pn dy 2.....tp aku brani tgur dy pn sebab dy comen kt video aku 2 :) saja nk test........

kalau msj ngn dy lagi la best...aku asyik gelak je ahaah....ada je mende yang mencuit hati aku...tp kalau dya marah haha mmg best mcm2 dapat...terutama dapat maki haha...*harap2dy xbaca*.....tp dy maki pn ttp cute x garang langsung haha.....

Dy minat sangat Kpop HAHA...takpa la bio la janji dy bahagia....tp kadang2 geram gak ahha...x abs2 leejon dy uh ...tp x pa......cam mana skali perangai dy aku ttp terima....#muketauke# hehe.....sejak ada dy seronok sikit...x da la borink cam dlu dy pn laen pada ex aku yang dlu x penah jmpa org cam dy ni haha...harap2 kekal la  ....#kenyitmata#..............hehe.... budak2 tercekik halkum,asalamualaikum :)